Bibliografia: |
Bibliografia Básica
BOURANTA, N., CHITIRIS, L. & PARAVANTIS, J. The relationship between internal and external service quality. International Journal of Contemporary Hospitality Management. Vol. 21 No. 3, pp. 275-93. 2009.
BRADY, M. K., KNIGHT, G. A., CRONIN Jr., J. J., TOMAS B. G., HULT, B. M. & KEILLOR, B. D. Removing the contextual lens: A multinational, multi-setting comparison of service evaluation models. Journal of Retailing 81 (3), 2005.
BRASIL. Decreto nº 5.378, de 23 de fevereiro de 2005. Institui o Programa Nacional da Gestão Pública e Desburocratização - GESPÚBLICA. Diário Oficial da União. Brasília, 24 de fevereiro de 2005. Acesso em 8 de outubro de 2020.
BRASIL. Decreto n°8.936, de 19 de dezembro de 2016. Institui a Plataforma de Cidadania Digital e dispõe sobre a oferta dos serviços públicos digitais, no âmbito dos órgãos e das entidades da administração pública federal direta, autárquica e fundacional. Brasília, dezembro de 2016.
Escola Nacional de Administração Pública. Avaliação da qualidade de serviços como base para gestão e melhoria de serviços públicos. Módulo 1, 2020.
Bibliografia Complementar
BAPTISTA, P. P, da SILVA, W. V e GOSS, L. P. Qualidade Percebida e seus Impactos sobre a Satisfação, Confiança e Lealdade: um estudo com varejistas eletrônicos de serviços de download gratuito. Revista de Ciências da Administração. v. 13, n. 30, p. 249-277, maio/ago 2011. BOSCHKEN, H. 1994. Organizational performance and multiple constituencies. Public Administration Review 54:30814.
BRASIL. Estratégia de Governança Digital: Transformação Digital cidadania e governo/ Ministério do Planejamento, Desenvolvimento e Gestão, Secretaria de Tecnologia da Informação e Comunicação. -- Brasília: MP, 56p.: il. 2018.
BRASIL. MPOG/SeGes. Primeira Pesquisa Nacional de Avaliação da Satisfação dos Usuários dos Serviços Públicos. Uma Nova Relação do Setor Público com o Cidadão. Brasília, outubro de 2000.
CRONIN, J. J. J. & TAYLOR, S. A. Measuring Service Quality: A Reexamination and Extension, Journal of Marketing, 56, July, pp.60-63. 1992.
GARVIN, D. A. What does "product quality" really mean? Sloan Management Review, 26, (1). Pp. 25- 43. 1984.
IBRAHIM, E. What is the Meaning of Quality? Suez Canal University, Management department, MPRA. Egypt, May, 2012.
ORGANIZATION FOR ECONOMIC CO-OPERATION AND DEVELOPMENT. GOVERNMENT AT A GLANCE. Trust in government, policy effectiveness and the governance agenda. OECD, 2013.
OECD e-Government Studies. Rethinking e-Government Services User-centred Approaches. ISBN: 978-92-64-05941-2 (PDF).
PARASURAMAN, A., ZEITHAML, V. A. & BERRY, L. L. A conceptual model of service quality and its implications for future research. Journal of Marketing, 49(4), pp. 41-50. 1985.
RANA, N. P. Et al. Investigating success of an e-government initiative: Validation of an integrated IS success model. Information Systems Frontiers. v. 17, n. 1, p. 127142, 2015.
WANG, Y.-S.; LIAO, Y.-W. Assessing eGovernment systems success: A validation of the DeLone and McLean model of information systems success. Government Information Quarterly, v. 25, n. 4, p. 717733, 2008.
WEST, D.M. E-Government and the Transformation of Service Delivery and Citizen Attitudes. Public Administration Review (64:1), 15-27. 2004. |